niedziela, 12 maja 2013

Z pamiętnika .

Tak jak w tytule znalazłam stronę z pamiętnika Violetty. Jest ona oczywiście o.............
                                                                                  I mała treść:


Pamiętnik Violetty . : >
Jade zobaczyła mnie w Studio 21 i słyszała moją rozmowę z Leonem. Już wie , że tu chodzę. Do tego szantażuje mnie , że mam powiedzieć tacie , że będę szczęśliwa gdy wezmą ślub.Tata znowu dziwnie się zachowuje , rozmawiał z Angie a później ona odeszła , wyprowadził się : c.Gdy z nią rozmawiałam powiedziała tylko , że chce się zająć karierą. Nie mogę wystąpić w przedstawieniu bo w tym samym czasie jest ślub.Czy moje całe życie legnie w gruzach ?

                                                                                      Violetta ♥
                                    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz