niedziela, 19 maja 2013

Z pamietnika strona 5+niespodzianka!

                                                                           Witajcie!
                                                                            Pamiętnik Violetty:
Hej...Mam złą wiadomość!Tata postanowił się oświadczyć Jade!Nie wyobrażam sobie życia w domu z tą babą...A i jeszcze...Tomas wpadł w oko mi,Ludmile i...Francesce!Rozumiesz!?Mojej przyjaciółce!Nie wiem jak to odbierze gdy sie dowie i mam wrażenie,że już się trochę pogniewała,bo widziała jak śpiewam z Tomasem romantyczną piosenkę...(Entre Tu y Yo)Nie wiem co robić...Dlatego postanowiłam...Udawać,że Tomas wgl mnie nie obchodzi... Wiem,że Franceska bardzo kocha Tomasa w końcu zna się z nim prawie całe życie,a ja tylko parę miesięcy...Leon cały czas próbuje mnie namówić na randkę lecz jestem w złym humorze więc nie byłabym dobrą kompanką...Wszystko się nie układa do tego ta akcja z Jade o,której mi nie powiedział!Musiałam podsłuchiwać rozmowę żeby się o tym dowiedzieć!Zalewam się łzami zamiast wsiąść się w garść...Jedyną osobą która mnie pociesza jest Angie ♥ Jest przy mnie cały czas,bardzo ją kocham ♥

                                  Violetta ♫
                                                                     I niespodzianka:
                                                          Pocałunek Violetty i Tomasa!:

                                                     Jak myślicie, będzie więcej takich pocałunków?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz