poniedziałek, 13 maja 2013

Pamiętnik Violetty strona 1.

Na blogu Violetta Disney Channel znalazłam strony z pamiętnika Violetty.

Cześć :-)Jestem taka podekscytowana,nigdy nie prowadziłam pamiętnika i kompletnie nie wiem od czego zacząć.(...)O już wiem!Dzisiaj poznałam bardzo uroczego chłopaka o imieniu Tomas...To się stało tak:
Chodziłam po parku i się poślizgnęłam dokładnie nie wiem na czym.On Szubko podbiegł i mnie złapał!Patrzyłam w jego oczy przez pięć minut zanim się otrząsnęłam.Od tamtej chwili nie mogę o nim zapomnieć...Mam nadzieję,że jeszcze się spotkamy :) Teraz z innej beczki:
Zapisałam się do Studia 21 gdzie młode nastolatki mogą rozwijać swój talent.Początkowo gram na pianinie,ale też lubię sobie nie czasami pośpiewać z przyjaciółmi ;)
Dobra muszę kończyć  -Pa pa! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz