czwartek, 16 maja 2013

Pamietnik strona 3, nastepny rysunek i ruszające zdjęcia Violetty.

                                                                       Pamiętnik:
hej drogi pamiętniczku Chciałam się przed chwilą położyć do łóżka gdy na komodzie zobaczyłam bransoletkę Tomasa.Pewnie się zaczepiła gdy mnie podnosił gdy upadłam...Cały czas o nim myślę choć nie powinnam...Widziałam go z jakąś blondyną,pewnie to jego dziewczyna Gdy chciałam mu ją dzisiaj odnieść przed jego drzwiami znowu stała ta dziewczyna...Franceska mi mówiła,że ma na imię Ludmiła czy jakoś tak...Muszę kończyć,tata mnie woła.Pa!
                                                                   
                                                                       Rysunek:
http://ri.pinger.pl/pgr479/fdd42f5b000f3837517ba753/SDC10039.JPG
                                                                          I ruszające zdjęcia:

bloggif_51334ec3c9806.gif
 bloggif_51334fa138021.gif





1 komentarz: