wtorek, 14 maja 2013

Pamiętnik Violetty strona 2, i rysunek.

                                                                              Tekst:
Hej.U mnie same dobre wieści!
1:Tata pokłócił się z Jade!Czemu to dobra wieść?ponieważ nie znoszę tej baby!Cały czas decyduje o czymś za mnie...
2:poznałam w Studio 2 nowe dziewczyny,Camile i Franceske.Są bardzo miłe i dobrze się z nimi rozmawia  Dzsisiaj Camila zaprosiła mnie i Franceske do siebie na noc.Myślę że będzie fajnie  pa pa muszę kończyć!


                   Violetta♫ 

    
                                                       
                                                                                   I rysunek:
Jest trochę niewyraźne, ponieważ jakaś dziewczyna je zrobiła, bo już ma pamiętnik.

1 komentarz:

  1. Przyjmij zaproszenie na poczcie gmail zostałaś przyjęta do grona redaktorek tylko przyjmij zaproszenie ale i tak mi to nie przeszkadza że masz bloga o Violecie lubie ten serial!

    OdpowiedzUsuń