wtorek, 3 grudnia 2013

Wyjazd do Hiszpanii.


KOPIOWANIE PONIŻSZYCH TREŚCI ORAZ ZDJĘĆ SUROWO ZABRONIONE!!!

Jedna dziewczyna z bloga"Violetta Mój Świat"była w Hiszpanii i oto co zobaczyła:


Jeżeli chcesz przeczytać ten post kliknij:
Czytaj Dalej!




 


Dzień 1
 
Argentyna, Włochy i ... Hiszpania. Te trzy kraje cieszą sie największą popularnościa Violetty. Oczywiście my, Polscy fani jesteśmy równie wspaniali, ale nie o to tu chodzi.
Dzisiaj, spacerując ulicami Barcelony, widziałam grupkę dzieci. Najprawdobodobniej była to wycieczka szkolna. I tu muszę zwrócić uwagę , że dosłownie co 3 dziewczynka miała plecak z Violettą... Następnie idę główna ulicą La Rambla. Mijam pierwsze stoisko, drugie, trzecie i czwarte... Nie ma stoiska na którym nie znalazłabym chociażby jednej rzeczy z Violetta!!! Przy jednym kalendarz, potem widze oryginalne pamiętniki, długopisy i magazyny oraz albumy... Ale to jeszcze nic!!! 
Moja ciekawość sprowadziła mnie do pewnego sklepu ( można powiedzieć, że jest to hiszpański odpowiednik naszego Empiku, ale znacznie większy). Pierwsze co widzę? Dwie WIELKIE ściany zawalone różnymi rzeczami z Violettą! Najchętniej kupiłabym wszystko! Ale ograniczyłam sie do płyty... Były tam między innymi:
Książki, pamiętniki, albumy z naklejkami z 2 sezonu oraz na fotokarty z 1, lalki Violetty, szufladki na drobiazgi, książki do projektowania i nawet duży notes A4 grający piosenkę Te creo! Później wracam ze sklepu, odwracam się... a za mną stoi autobus z Violettą!!!


PŁYTA HOY SOMOS MAS - Edicion Deluxe

Właśnie tą płyte sobie kupiłam. Jest naprawde Super! W naszych sklepach również możecie ją kupić, ale troche inną a mianowicie:
Płyta ma inną okładkę
Zawiera bonusowe 6 utworów. Nasza Polska plyta zawiera 3 z nich. Hiszpańska ma dodatkowo 3 wersje językowe En mi mundo: angielską, francuską i włoską.
W środku znajduje się śpiewnik ze słowami piosenek oraz WIELKI plakat z Violettą. Cena tej płyty w hiszpani jest droższa od polskiej o 5 - 6 złotych.
PS JUTRO PREMIERA UNIVERSO W HISZPANI. JUTRO ZATEM POJAWI SIE RECENZJA TEJ PŁYTY ORAZ MNÓSTWO ZDJĘĆ!
A teraz zapraszam do oglądania zdjęć ktore zrobiłam...
Przypominam, że kopiowanie jest surowo zabronione.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz